אני מתלבט בין למידת ניהול כספיים לראיית חשבון. מה עדיף לצרכי ניהול חברה על הצד הטוב ביותר?

ניהול כספים הינו תחום העוסק בניהול הכסף של חברה או ארגון, ההבדל בין מנהל כספים לרואה חשבון יהיה תחום העיסוק כאשר רואה חשבון יתעסק בעיקר בעבר בכספים שהוצאו ונכנסו, בניהול התיקים ובהתנהלות מול רשויות המיסוי ומנהל כספים יעסוק בעיקר בניהול הכסף בהווה ובתכנון העתיד. בין תפקידיו של מנהל כספים ניתן למצוא את ייעול הפעילות הכלכלית של החברה, הכנת תקציבים ותוכניות עבודה, תמחור, חיסכון בהוצאות, קשר עם בנקים ועוד...

ניהול כספים מומלץ לכל חברה השואפת לייעל את התנהלותה הכלכלית ולהגדיל את רווחיה, חברות גדולות נוטות להעסיק מנהל כספים במשרה מלאה ולחברות בינוניות, קטנות, או שאינן צריכות מנהל כספים במשרה מלאה קיימת האופציה להעסיק מנהל כספים חיצוני.

מידע ומאמרים בנושא

מדריך רואי חשבון – תפקידם וכיצד לבחור בהם

מדריך רואי חשבון – תפקידם וכיצד לבחור בהם

טרם בחירת רואה חשבון רצוי לבדוק את הרקע שלו שכן לכל ענף חוקים ומדדים שונים המצריכים בקיעות רבה ענייני כספים בחברה הם לא דבר של מה בכך ולכן...

דוחות כספיים – המדריך השלם לדוחות כספיים

דוחות כספיים – המדריך השלם לדוחות כספיים

דוחות כספיים חשובים ביותר עבור חברות ומשקיעים שכן דוחות חיובים וברורים עוזרים לחברה לגייס משקיעים, לגדול ולהתפתח עם חברות נוספותדוחות כספיים...

הצהרת הון – כל הפרטים שצריך למלא

הצהרת הון – כל הפרטים שצריך למלא

הצהרת הון אינה דבר שכדאי לעגל פינות בו שכן הצהרה שגוייה או ברמייה עלולה להסתיים בקנסות כבדים ואף מאסר   כל עצמאי או שכיר בישראל יודעים כי...

רואה חשבון מול מנהל חשבונות

רואה חשבון מול מנהל חשבונות

העסקת רואי חשבון יכולה להביא למקסום רווחי החברה שכן הינם אחראיים גם לעזור ולייעל את העסק מבחינה פיננסית כאשר הייתי צעיר יותר ובתחילת...